lauantai 17. marraskuuta 2012

Haaste: Näitä blogeja suosittelen..


Eilen oli radiosta kuulemani mukaan mitallien jako päivä. Eli sai antaa mitallin sellaiselle
ihmiselle, jonka koki tehneen jotain hyvää sinä päivänä. Esimerkiksi hymyilevä vastaantulijan
voi palkita mitalilla. 

Itse haluaisin kuitenkin jakaa tämän mitallin blogimaailmassa ja näin ollen kerronkin teille
seuraavaksi blogeista joita itse seuraan&luen. Ja haastan myös nämä blogit kertomaan omat
suositeltavat kohteensa :)


on laihdutusta ja liikuntaa käsittelevä pirteä Erican pitämä blogi.

Itse olen saanut tämän blogin kautta paljon energiaa, inspiraatiota ja itsevarmuutta.
Olen oppinut kuinka uskaltaa ja olla oma itsensä, koosta huolimatta :)


on liikuntaa ja personal trainer hommia käsittelevä toinen todella energinen blogi. 

Itse olen saanut tämän blogin kautta hyvin paljon samanlaisia asioita kuin edellisestäkin
blogista eli energiaa ja inspiraatiota. Tätä blogia lukiessa ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle :)


on Hetan ihana arjen läheinen blogi, jossa myös vegaanisuus ja luomu näkyvät.
Tämä blogi on ihana jalat maassa blogi ja silti yhtä aikaa persoonallinen.

Tämä blogi on hyvä paikka tutustua vegaanisuuteen ja erilaisiin luomutuotteisiin. Suosittelen! Itse
ainakin olen löytänyt paljon mielenkiintoista luettavaa :)


on Saran pitämä fitnnes blogi, jossa sara kertoo tähtäämisestään kisoihin.

Tämä blogi on todistanut minulle sen, että jos haluaa jotain todella sen saa toteutumaan kyllä.



on Sarin pitämä ihana, rauhallinen, unelmarikas blogi, jonka taustalla on yritys nimeltä RunoTalo.

Tämä blogi on antanut minulle paljon! Olen huomannut kuinka pienillä asioilla
voi elämäänsä muuttaa ja kuinka unelmat ovat tehty toteutettaviksi. Ja voimakortit <3 niitä ei mikään korvaa.


on räväkkä ja värikäs blogi! Josta ei rohkeutta puutu.

Tämä blogi on antanut itselleni monta kertaa hymyn huulille ja näyttänyt miten
ollaan oikeasti oma itsensä ja antanut myös itselle paljon rohkeutta ja uskallusta.



KIITOS! TEILLE KAIKILLE IHANILLE, ETTÄ OLETTE JUURI
SELLAISIA KUIN OLETTE JA KIRJOITATTE NIIN IHANIA BLOGEJA!

8 kommenttia:

  1. Kiitos Piia :) Tämä on hieno haaste ja minusta olit hauskasti esitellyt meidät kaikki oikein kasvojen kera. Nyt käyn tutustumassa jokaiseen mainitsemaasi blogiin. Otan haasteen vastaan ja teen jossain vaiheessa, kun on sopiva hetki.

    Täällä on nyt kiva ulkoasu, olet tehnyt muutoksia ja tykkään paljon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että tykkäät uudesta ulkoasusta :) Itse tykkään myös tästä enemmän kuin entisestä. Enemmän oman näköiseni :)

      Poista
  2. Kiitos Piia <3
    minä koitan vastata haasteeseesi jossakin välissä kun tästä flunssasta toivun.

    VastaaPoista
  3. whouuu, kiitoksia. (: olen otettu! yritän huomenna vastailla tähän haasteeseen.

    VastaaPoista
  4. Ollos hyvä heta :) Jään innolla odottamaan sun suosikkeja :)

    VastaaPoista

Kommentti on aina tervetullut! :)