tiistai 12. maaliskuuta 2013

Voimakurssin aloitusta


 

 




RunoTalon Voimakurssi starttasi eilen. Kävin viime lauantaina ostamassa kaikki tarvikkeet ja välineet kurssille. Kuvissa löytyykin osa niistä. Lasiksi valitsin kauniin Martinexin sinisen lasin. Pyyhkeeksi nappasin kaapista vanhan turkooosin ihanan pirteän pyyhkeen. Ja saippuaksi pääsi Kylpevän kirahvin minulle lahjoma saippua. Tarroiksi valikoitu ihanat mustavalkoiset Muumitarrat, joista napsin pois itseä ei miellyttävät tarrat. Ja sydämiksi hopeisia sydämiä <3  Muistikirjan virkaa kurssin ajaksi pääsi toimittamaan luonnoslehtiö, jonka kanteen liimasin ekassa kurssi kirjeessä saamani tarra, joka sopi tuohon kanteen kuin nappi silmään. Eka kurssi tehtävä on tehty ja tuntuu, että tämä kurssi on jotain sellaista mitä olen kaivannutkin. Kurssin alussa määriteltiin 3 asiaa, joita lähdetään tavoittelemaan tai johon haetaan voimaa. Ne jätän kuitenkin nyt paljastamatta. Parin kuukauden päästä nähdään miten noiden kolmen asian kanssa on käynyt.

Lisätietoja kurssista täältä.



4 kommenttia:

  1. Muista sitten jatkossa kertoa että miten homma etenee, mua kiinnostaa miten tuollainen kurssi toimii ja vaikuttaa. Jooko?

    VastaaPoista
  2. Myös minä ruudun täällä toisella puolen odottelen kokemuksiasi voimakurssista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla <3 Ja minä taas seurailen sinun aarrekarttakurssin edistystä :)

      Poista

Kommentti on aina tervetullut! :)