maanantai 11. maaliskuuta 2013

Kookos öljy

Niin paljon puhuttu ja niin paljon kuultu. Ja jo kuukauden päivät keittiön laatikossa 
odotellut. Eli kylmäpuristettu kookosöljy. 

Olen lukenut blogeja joissa kerrotaan, että he ovat käyttäneet tätä niin deodoranttina, ruuanlaitossa kuin ihon hoidossa. Ja täytyihän se itsellekkin hommata tuo ihme aine purkki, josta luvataan
paljon. Sen kummemmin en ala aineen sisältöä kertomaan ja käyttö kohteita. Niihin voitte tutustua itse ;) Esim. täältä (klik klik) voit käydä lukemassa mihin kaikkeen öljy oikeasti soveltuu.

Itse olen kokeillut nyt kookosöljyä vain sellaisenaan nautittuna. Maku on omanlainen, mutta ei minun mieleeni. Myös Onnille olen sitä välillä syöttänyt turkin parantamis mielessä.

Vielä tätä voisi kokeilla kasvojen hoitoon ja hiustenhoitoon. Hiustenhoitoon ehkä niinkin voisin, mutta kasvot jätän rauhaan..

1 kommentti:

  1. aamupuuron sekaan kun hyvin sekottaa, niin pääsee oikeuksiinsa. (: olen kans jonku aikaa syöny kookosöljyä ihan vaan ihon hyvinvoinnin takia.

    VastaaPoista

Kommentti on aina tervetullut! :)