torstai 28. helmikuuta 2013

Helmikuun välikatsaus Toukasta perhoseksi projektiin

Tammikuun alussa lupasin, että teen teille seuraavan välikatsauksen helmikuun lopussa ja nyt on koittanut sen aika. Edellisen katsauksen pääset lukemaan täältä.

Toivoisin, että voisin kertoa laihtuneeni ja ottaneeni laihdutuksen osalta itseäni tosissani niskasta kiinni. Mutta en. Toisaalta voin taas ylpeänä kertoa oppineeni kuitenkin jotain. Jotain mitä kutsutaan elämästä nauttimiseksi ja itsestään huolehtimiseksi. Ja siitä, että muistaa olla myös itselleen armollinen.

Joitain tavoitteita olen saanut toteutettua mistä haaveilin edellisessä välikatsauksessa. Olen päässyt kokeilemaan hyvinvointipussia, saanut lisää ihan mahtavia yhteistyökumppaneita, olen syventänyt omaa meikkaus ja kauneus tietämystäni. Lisäksi olen saanut kauneudenhoito rutiinit toimimaan hyvin ja tasaisesti. Myös paljon ahaa elämyksiä on tapahtunut pukeutumisen ja hiustenlaiton osalta. Tietoisuus niiden merkityksestä on kasvanut entisestään.

Tietoisuus liikunnasta ja sen tuomasta hyvästä olosta on myös kasvanut. Olen keskittynyt siinä fiilispohjaisuuteen ja siihen, että tartun hetkeen.

Muutenkin olen oppinut tarttumaan hetkeen ja nauttimaan elämästä.
Mikä on itseasiassa tosi hienoa. Ja tärkeää <3 Olen siis onnistunut jossain vaikka
se jokin ei olekkaan laihdutus. Se jokin on itsensä ja elämänsä arvostaminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti on aina tervetullut! :)