torstai 3. tammikuuta 2013

Hikeä ja kipua!


Blogisti eilen työssään sohvalla..
Tuntuu, että olen päässyt vihdoin kunnon treenaamisen makuun. Aamulla kurkku yritti tuntua karhealta ja naisten vaivat kipuiliva taas lujaa. No ei auttanut kuin särkylääkettä nassuun ja kokeilemaan josko salilla unohtuisi kivut ja muut. Ja toimihan se taas (ainakin hetkellisesti). Tänään ajattelin MUKA tekeväni vähän itsäeni säästelevän treenin, jotta jaksan illalla vielä spinningiin. Mutta nähtävästi en tunne enää sellaisia treenejä ;) Pari kohtaa hyppäsin saliohjelmasta yli vedoten illan jumppatuntiin ja naistenvaivojen kipuiluun, mutta muuten painoinkin sitten 110% panoksella.

Eka lämmittelin juoksumatolla 10minuuttia todella reippaalla tahdilla vaihdellen7 km/h ja 8km/h välillä ja ihan hölkäten :) Ja ekaa kertaa jaksoin näinkin hienosti vetää lämmittelyt hölkkäämällä! Olin tosi ylpeä itsestäni! Juoksumatto on siitä jännä laite, että siinä saa vähälläkin nopeuden nostolla kulumaan heti himpun verran enemmän kaloreita kun siis vauhti on kohdillaan. 

Ennen = 4treeniviikkoa + 2 taukoviikkoa sitten

Juoksumatolta siirryin tekemään pumppitangolla maastavetoja suorin jaloin. Molempiin päihin läiskäsin 7,5kg painoja (ennen 2,5kg). Näitä tein 3x12. Siitä sitten polven koukistukseen, jota tein 20kg painolla (ennen ei tikkua olleskaan) 2x12. Ja siitä sitten lähentäjiin 3x12 25kilon painoilla (ennen 15kg). 

Tämän jälkeen vartalon ojennuksia 2x12 30kilolla (ennen 15kg). Ja siitä sitten vartalon koukistuksiin, joita 3x12 35kilon painoilla (ennen 25kg). Ja sitten sivutaivutuksia kahvakuulalla 2x12. Jonka jälkeen vielä vähän ranskalaisia punnerruksia 4kilon painolla (ennen 3kg) 3x12 ja dibbi istuen maximi määrällä. Tänään dippiä irtosi 15 toistoa. Ja sitten vielä ojentapunnerrusta tangolla 20kg (ennen 15kg) 3x12. 

Jäähyttelyt juoksumatolla perusvauhdilla kävellen 5min. Ja eikun kaupan&postin kautta kotiin ;)

Tänään huomasin itse salitreenissä kuinka paljon helpompi on keskittyä treeniin kun vetää omat kuulokkeet päähän ja lyö musiikin täysille. Saa ähistä ja puhista nolostumatta (kun et itse sitä kuule) ja voit antaa vain fiiliksen viedä :) Suosittelen kokeilemaan! Iso plussahan olisi jos vanha ipodini vain haluaisi antaa minun vaihtaa musiikitkin itseensä eikä soittaa ikivanhoja ei-niin-hyviä kappaleita... Mutta sehän on pieni murhe se, tärkeintä että treeni kulkee!

Myös aamulla netistä katsottu Jutta ja superdietti tsemppasi eteenpäin :) Kuvittelin itse mielessäni, että joku komentaisi minua vielä pusertamaan muutaman viimeisen toiston ja kyllä tämä toimi! Uskokaa tai älkää! Sain siis rutistettua itsestäni tosiaan kaiken irti tänään :)  Eilisen ja tämän päivän treenit ovat kulkeneet kuin unelmat ja hiki on lentänyt. Ihan kirjaimellisesti. Ja hyvä näin :) Näillä mennään reippain mielin eteenpäin :)

Salin jälkeen kaikkensa antaneena
Tänään illalla olisi vielä taas pitkästä aikaa luvassa hiusten värjäys. Kaupan väri saa taas luvan kelvata ja sävynä tumman ruskea. Again.

Huomiseen päivään olen varustautunut niin, että syön kohtuudella ja järkevästi. En ole nimittäin omien lihapatojen äärellä vaan mennään hautajaisiin, joissa meneekin sitten lähes koko päivä. Yritän kovasti, josko saisin itseni hillittyä sielläkin leipomusten yms suhteen ja uskonkin, että kun itseäni valmiiksi koutsaan niin pystyn siihen.

Nyt vähäksi aikaa lepäilemään ennen kun ruuanlaitto operaatio alkaa :) Joskus on sanoinkuvaamattoman haasteellista tehdä normaaliruokaa toiselle, joka ei niin perusta mistään kasvispainotteisesta kun taas itse yrittää syödä mahdollisimman kasvispainotteisesti ja vähä hiilarilillisesti.

2 kommenttia:

  1. No ei muuta kuin onnittelut, sinähän olet tehnyt oikein kunnolla töitä siellä salilla!

    VastaaPoista

Kommentti on aina tervetullut! :)