lauantai 15. joulukuuta 2012

Reeniä horo, reeniä!

Kävin torstai aamusta vetämässä älyttömän hyvällä tempolla kuntosali treenin läpi. Kunnon tehoilla ja taas sai vähän painojakin lisätä. Ensi viikolla taiskin olla jo aika siirtyä tekeen 12 toistolla 15:sta toiston sijaan :) Toistot pienenee ja painot kasvaa. Lämmittelin eka 10minuuttia juoksumatolla ja sitten siirryin tekemään mun tän viikon toista treeniä. Sitten vielä sen päälle tein hooverit x3 ja vähän kahvakuulan kanssa värkkäilin + sitten 20minuutin reippaat hetket  juoksumatolla kävellen. Kiitos E:lle treeni seurasta, jonka tulokset luo taas itellekkin lisää inpistä! Oli neiti nimittäin siihen malliin laihtunut ja kiinteytynyt :)

Eilen sitten sain itseni ylipuhuttua uima-halliin, vaikka ensin meinasin siitä luistaa. Lopulta tuli uitua tunti. Ensin 1km yhteen kyytiin matkauintia rintana ja sen jälkeen reilu 20minuuttia vesijuoksua. Olipa voittajafiilis sen jälkeen!

Nyt sitten yrittääkin komiasti tulla flunssa päälle. Aamusta alkaen olo on ollut kehno ja kuume yrittänyt nousta. Ennätys on nyt ollut vain 37,2 astetta. Eli juuri pahimmoilleen pikku lämpöä yrittää puskea. Mutta nyt vain kipin kapin troppia nassuun, ettei pääse tauti päälle. Jouluhommat painaa siihen malliin päälle, että ei ole varaa sairasteluun ja muutenkin treeni kulkee niin hyvin, ettei nyt haluttaisi katkaista tätä hyvää fiilistä ja draivia.

Olen kovasti yrittänyt Monnan laatiman ruokaohjeen avulla mennä eteenpäin, mutta paljon on vielä opittavaa. Paljon myös ahaa elämyksiä on tullut ja ns. heräämisiä sen suhteen, missä ennen on mennyt vikaan. Olen oppinut ensinnäkin kuinka tärkeää oikeasti on säännöllinen ruokarytmi. Sillä sen kautta pystyy säätelemään niin hyvin mielihaluja makean suhteen.

Eilen käytiin ostamassa mulle joululahja eli muru osti mulle ihanan karvareuhka huppuisen takin mustana <3 Ja on lämmin! Kyllä nyt kelpaa! :)

Oletteko miettinyt jo omia uuden vuoden lupauksianne? Minä olen! Ainakin blogin osalta. Minä lupaan, että alan panostaa enemmän kuviin julkaisuissa!

Ja ajankohtaisena asiana lupaan, että vihdoin ja viimein ensi viikolla saatte sen ihonhoitopostauksen. Vetoan nyt jouluun ja joulukiireisiin ;) Nyt lepäilemään. Olen nimittäin tämän postauksen kirjoituksen aikana niistänyt ainakin kymmenen kertaa. Mukavaa lauantai iltaa jokaiselle <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti on aina tervetullut! :)