keskiviikko 8. elokuuta 2012


" Kuten heinät taipuvat tuulessa ja myrskyssä on ihmisenkin hyvä joustaa, antaa periksi sen verran, että selviää helpommin. Joustaen moni asia sujuu paljon paremmin. Voi taipua, mutta ei tarvitse silti katketa. Hyväksyminen on sitä, että katsoo rehellisesti itseään. Kuva joka heijastuu itsestäni on totuudenmukainen ja hyväksyn sen kaikkine virheineen ja kokemuksineen. Hyväksymällä itseni minun on helpompi hyväksyä myös muut sellaisena kuin he ovat. Olen armollinen itselleni ja muille."



Tämän kortin pari on "taipuessani olen vahva". Jännä juttu, mutta edellinen kortti, jota en ehtinyt julkaista
oli juurin tuo "taipuessani olen vahva". Eli samaan kategoriaan menee. 

Ja kyllä, tämäkin osui ja upposi. Eli taas se jokin poimi oikean kortin minun käsilläni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti on aina tervetullut! :)